Siuntimas ir grąžinimas

Siuntimo būdai
Siuntimas Lietuvoje nemokamas iki artimiausio paštomato arba galesite patys atsiimti produkta Vilniuje.

Pristatymo laikai
Jūsų užsakymas bus išsiųstas naudojant  siuntų tarnybą ir paprastai bus išsiųstas per 24 valandas ir pristatytas i jūsų pasirinkta paštomata per 1-2 darbo dienas.

Jei šis terminas bus viršytas, mes jus informuosime laiku.

Savaitgaliais pateiktų užsakymų pristatymo laikas šiek tiek ilgesnis. Žinoma, mes darome viską, ką galime, kad jūsų užsakymas būtų išsiųstas kuo greičiau.

Kiekviena siunta pateikiama su sekimo ir sekimo kodu. Jūsų nurodytu telefonu arba el. pašto adresu atsiųsime sekimo ir sekimo kodą, kuriuo galėsite sekti siuntą iki pristatymo.

Grąžinimas.
Gavę savo prekes, turite 14 dienų pranešti mums, jei norite grąžinti prekes. Norėdami informuoti mus, kad atšaukiate pirkinį, galite naudoti europietiško modelio atsisakymo formą. Tačiau šios formos naudojimas nėra privalomas.

Kai pranešate, kad norite grąžinti prekes, per 14 dienų jos turi būti aiškiai grąžintos Synthesit.nl.

Grąžinimo adresas:
Synthesit.nl
Springert 19, 3253 EH Ouddorp, Nyderlandai

Produktams, kuriems svarbi higiena, pvz., tabletėms, kapsulėms, milteliams, gėrimams, kremams ir aliejams, šie produktai negali būti grąžinami sveikatos apsaugos sumetimais, jei po pristatymo nulaužta plomba. Jei naudojimo metu gaminiai buvo sugadinti, galime tai apmokestinti.

Grąžinimo atveju bus kompensuojama pirkimo suma ir siuntimo išlaidos, grąžinimo siunta yra jūsų sąskaita. Galime sulaikyti pinigų grąžinimą, kol negrąžinsime prekių arba jūs neįrodysite, kad grąžinote prekes, atsižvelgiant į tai, kas įvyks anksčiau.

​Jūs atsakote tik už sumažėjusią prekių vertę, atsiradusią dėl prekių naudojimo, kuri viršija tai, kas būtina prekių pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.

Pirkinio suma bus grąžinta kuo greičiau, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo atšaukimo. Mes grąžinsime jums pinigus naudodami tą patį mokėjimo būdą, kuriuo atlikote pirminę operaciją, nebent aiškiai susitarėte kitaip; bet kuriuo atveju jums nereikės mokėti už tokią kompensaciją.

Jei prekės nepasiekia geros būklės, galite susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba. Patariame gavus pakuotę nedelsiant aiškiai nufotografuoti jos būklę. Prekės, kurios Jus nepasiekia geros būklės, taip pat turi būti grąžintos susisiekus su Synthesit.nl klientų aptarnavimo tarnyba.